Flarf-runo
mikä on teiän lempi hymiö?
semmonen, joka näyttää kieltä :P
kaksnaamanen selkäänpuukottaja
eipä lääkäristä haittaa ole
Mutta miksi minä
miksi olen kunno ämmä joskus xD
Joku raja...
Mistä löydän sen käyttöohjeen?
Kuka vaan voi opetella ajamaan
ei se vaadi Suomen kansalaisuutta
semmonen, joka näyttää kieltä :P
kaksnaamanen selkäänpuukottaja
eipä lääkäristä haittaa ole
Mutta miksi minä
miksi olen kunno ämmä joskus xD
Joku raja...
Mistä löydän sen käyttöohjeen?
Kuka vaan voi opetella ajamaan
ei se vaadi Suomen kansalaisuutta
Kommentit
Lähetä kommentti