mikä on teiän lempi hymiö? semmonen, joka näyttää kieltä :P kaksnaamanen selkäänpuukottaja eipä lääkäristä haittaa ole Mutta miksi minä miksi olen kunno ämmä joskus xD Joku raja... Mistä löydän sen käyttöohjeen? Kuka vaan voi opetella ajamaan ei se vaadi Suomen kansalaisuutta
Rallikuskiksi pääsystä hän toiveita elätti Hän oli kuitenkin vain väsynyt matkustaja Mystinen hopeinen diskomies Ei ollut yhtään ystävää Viekää minut sinne missä hän on hän lausui sanoilla, jotka ymmärrän Radiossa joku rakkaudesta lauloi Ja jossain jonkun lapsi nauroi Kuka olisi voinut kellot seisauttaa, sillä hetken tie oli kevyt kulkea Hänen autonsa katolleen kääntyi ja hetken hän on legendaa Taustalla aurinko, joka ei lämmitä Ehkä tänään joku löytää taivaan Egotrippi - Matkustaja Juha Tapio - Mitä Silmät Ei Nää Dingo - Levoton Tuhkimo Leevi And The Leavings - Teuvo, Maanteiden Kuningas J. Karjalainen - Mennyt Mies Ultra Bra - Sinä Lähdit Pois PMMP - Lautturi Tehosekoitin - Hetken Tie On Kevyt Happoradio - Puhu Äänellä Jonka Kuulen Anssi Kela - Puistossa
Kommentit
Lähetä kommentti